24 януари 2013 г.

За едно пораснало момиче :)

В понеделник ми поръчаха картичка за рожден ден на нежна, романтична и обичаща морето жена. Задачата никак не ме затрудни. 


Може би защото и аз се затъжих за слънчевото лято и синьото море!
  
Желая ви чудесна вечер с прекрасните стихове на Петя Дубарова. 

ДА СЪМ СЛЪНЧЕВО МОМИЧЕ

В дланите ми каца слънцето червено –
добро и светло, като гълъб ален,
то сгушва се усмихнато във мене
и пулсът ми запява в миг запален.

Аз искам слънце цял живот да имам
и дланите ми винаги да парят;
да нося дъх на слънце негасимо
и буйно да горя, да не догарям.

И хората да гледат мен засмени,
да казват "Тя е слънчево момиче,
във вените й слънчево червени
дъхът на слънцето с кръвта й тича..."



 Ще покажа картичката при:
Card Mania - Girly
Can You Digi It -  #27 Getting Girly
Creative Card Crew -  #28 Girly
Creative Creations Challenge Blog - Keep It Simple

10 коментара:

  1. Страхотна е! Толкова нежна! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Много нежна и стилна картичка!Прекрасна е !Благодаря ,че се включи в предизвикателството на Card mania

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежна и много морска, разбира се. Хареса ми ужасно.

    ОтговорИзтриване
  4. Нека и аз да ти кажа, че си открих в твоята картичка и морето, и пясъка, и романтичния спомен-поздравления за чудесната работа!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна картичка - тооолкова романтична!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Мисията ти е изпълнена перфектно!Картичката е страхотна!Благодаря,че я сподели в Card Mania!

    ОтговорИзтриване
  7. Lovely card!
    Thanks for joining is at Creative Creations Challenges. We hope you'll play again soon!
    Jill DT x

    ОтговорИзтриване
  8. Such a pretty card!

    Thank you for joining the challenge at the Creative Card Crew!

    Sheena
    xxx

    ОтговорИзтриване
  9. Разкошна е! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Creative Card Crew!

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесна идея! Много нежна картичка, навяваща слънчеви морски моменти.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделеното време. Вашето мнение е важно за мен.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...